svar

Hur ska din lägenhet se ut när du blir stor? Oh. stort, vitt, med  klänningar, lp-skivor, tavlor och massa sånna saker på väggarna. Det här och det här är fint.
 
Hur länge har du sparat ditt hår? Galet bra blogg! :) Tacktack :) Jo, asså grejjen är den att jag bara inte har klippt mig sen i vintras. Fast det konstiga är att mitt hår inte alls känns så slitet ...


Om du inte fick se ut som dig själv, vem skulle du vilja se ut som då? (svara inte: jag vet inte. hihi) Tyvär så måste jag nog svar jag vet inte..

vilken kamera andvänder du ?en samsung s860.


 

hur vill du att din framtid ska se ut? :) Jag vill träffa en underbar pojke och bo i en fin takvåning på södermalm. Jag vill ha ett bra jobb och såsmåning om få några fina barn. Och vara lycklig.


Har du någon oanad talang? :) hmm, jag är en hejare på att baka. haha.


Skjørt (kjol) eller bukse (byxor)? Kjol!

Langt eller kort hår? Långt.

Noe du aldri skulle ta på deg? Man ska aldrig säga aldrig.

Skulle du kunne tenke deg å ha kort hår? Jo kanske det. Men jag tror inte jag skulle passa i det..


Hva er du mest/minst nøjd med med deg selv? På utsidan är jag nog minst nöjd med benen och mest nöjd med håret. På insidan är jag faktist nöjd med det mesta.
   

Hva vil du bli når du blir stor?Jag vet faktist inte. Kanske nåt inom mode eller journalistik, eller jag vet inte. haha.
  
Hvor vil du bo? I en stor lägenhet på södermalm i stockholm. Fast typ london eller paris vore ju också fnt.

Vil du bo i leilighet eller i hus? Hmm, det beror på. Först vill jag nog bo i lägenhet och sen kanske i ett hus när jag får familj och sånt.

I byen eller ute på landet? Jag vill bo i stan. 


Hur är du i skolan? Jag är nog ganska blyg överallt faktist..
 
Vilket sorts folk umgås du med? Med massa fina människor.

En affär man inte får missa när man är i Stockholm? Alla de där vanliga. Götgatan är bra!

Vad önskar du dig i julklapp? s-y-s-t-e-m-k-a-m-e-r-a.

Skulle du kunna ha på dig skinnbyxor? Nja, jag tror inte det skulle vara så fint på mig. 

Vad tycker du om Lisaplace´s blogg? Jg tycker den är himla fin. Den är inte längre min favorit men lisa är typ världens sötaste och duktigaste person


favoritinspiration? (typ bloggar och liknande) Allt möjligt. Massvis med bloggar.


Du går ju i en fotbollsinriktad skola (har jag för mig). Vilken skola? Aspuddens skola.


Vilken är din absoluta favorit låt?Det är olika hela tiden. Nu är nog nån av coldplays favoriten.
 
Någonting du inte skulle kunna leva utan? Familj och vänner.
 
Har du några syskon? Japp, tre stycken. 

Vad brukar du äta till frukost? Macka & juice.
 

vilka hemsidor besöker du varje dag? facebook, bilddagboken, blogg.se, bloggkoll, msn.


Pratar eller går du i sömnen? Och i så fall- har du sagt eller gjort något riktigt knasigt någon gång? Inte vad jag vet faktist..


Kommentarer
Postat av: Ap

Å, alltid kul att läsa svar!

Puss.

2008-10-06 @ 19:32:54
URL: http://alipaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

min fråga kom int med

2008-10-06 @ 22:22:42
Postat av: Anonym

hej! är lite intresserad av fotboll. hört att du skrivit lite om att ni vunnit med väldigt höga siffror osv. Är sugen på att börja spela fotboll, tror du jag kan provträna i ditt lag? jag bor realtivt nära söder om söder så det skulle vara perfekt.

Hur bra är ni? Beskriv typ den sämsta reps. bästa spelaren snääällla?

läser ofta din blogg. puss!

2008-10-06 @ 22:25:02
Postat av: Amanda

jag vill också att min lägenhet ska få se ut som erins.

2008-10-08 @ 16:56:55
URL: http://amandabod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0