frågestund

a Varför byte du från devote till blogg.se? Jag bytte för att jag helt enkelt tröttnade. Både på min gamla blogg och på devote, jag vill ha något nytt helt enkelt!

b Ett tag snackades det en del om att du härmade Lisaplaces blogg, hur kändes det? Håller du med om det? Nej, det var en sak jag inte höll med om. Vi hade vissa likadana plagg och det var allt. Visst kändes det inte så kul men samtidigt hade jag många fina läsare som inte höll med om det. Ni är bäst btw!

c Hur mycket pengar shopppar du för i månaden? Det varierar helt månad till månad.En månad kanske nästan ingenting och nästa för många hundralappar.

d Var bor du? Jag bor i Stockholm. Typ 20 minuter från stan.

e Vad har du för mobil? Jag har en sony ericson z610i.

f Har du någon fobi? isf vad? Hajar och växter under vattnet, typ.

g Amalia, är de ditt riktiga namn? jag har lixom aldrig hört de namnet förut, jag tycker i alla fall att de är supermegafint. Tacktack. Jo, det är mittt riktiga namn.

h Vad använder du för mascara?
En rätt så dålig från Isadora som kostade 30 kronor på hm(!).

i Innan på devote.se var du mer "måste-vara-som-lisaplace" men nu när du har bytat till blogg.se är du mycket mer seriös. Vad beror det på, sunt förnuft eller kanske utveckling? Själv har jag aldrig tänkt "måste vara som lisaplace" och tycker faktist inte jag har vart det. Men de tär antagligen så att min gamla blogg på devote handlade mer om mode och sånt medans den här inte gör det lika mycket. Och anledningen till att några sa att jag härmade henne var pga av att vi hade vissa kläder som var likadana. Så antagligen är det uyveckling, alltså att min blogg och mitt bloggande har utvecklats till något som jag själv tycker mycket mer om.


j Hej, måste bara meddela att du har otroligt snygga ben. har du några enkla tips på hur man får smala och snygga lår? Oj, tack så mycket. Men det kan jag tyvär inte hålla med om. Mina lår är det jag har störst komplex över på min kropp. Men om jag ska ge nåt tips är det väl att äta nyttigt och röra på sig mer!

k Har du någon favorit affär? Tråkigt nog så är det väl hm. Även monki och weekday. Annars om plånboken har varit betydligt tjockare så är Acne också en favorit. update: asså jag glömde ju bort att skriva massa favoriter här! självklart är american apparel, urban outfitters och topshop självklara favoriter!

l Dröm kamera? Jag vet faktist inte riktigt. Men en tjock systemkamera skulle inte sitta fel.

m Är du kär? Nej.

n Vilken årstid är bäst? Åh, jag som älskar alla årstider.

o Bor du i stockholm? Jajamensan, det gör jag.

p Varit i Lidköping nångon gång? Jag tror faktist inte det.

q Vad heter din bästa vän, hur är han/hon? Jag har ingen riktig bästa vän utan några vänner som är lika nära.

r Vilka är dina favorit böcker? Just nu läser jag Den bortglömda konsten att bevara en hemlighet som är en hemskt fin bok som utspelar sig i 50-talets London och handlar mest om kärlek, vänskarp, fina klänningar och coktailpartyn.

s Hur lång är du? Jag är ungefär 160 cm lång skule jag tro.

fortsättnig följer ....


Kommentarer
Postat av: Flora

åh vad du är bra Amalia, en riktig toppentjej enligt mig! pusspuss!

2008-08-01 @ 23:43:40
URL: http://floras.blogg.se/
Postat av: Natalie

Welcome!

2008-08-02 @ 11:51:28
URL: http://unedeuxtrois.blogg.se/
Postat av: elle

nice

2008-08-02 @ 12:52:53
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att få läsa lite personliga svar sådär :)

2008-08-02 @ 13:10:06
URL: http://colaburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0